Obchod & marketing pro dnešní svět

Poradenství - mentoring v obchodě a reklamě

Zde mi můžete položit dotaz.

Formulář pro položení dotazu naleznete dole pod výpisem otázek a odpovědí.

6 Comments

    • Odpovědět doubrava |

      Myslím si, že by byly ideální internetové stránky s katalogem již provedených prací včetně cen. Jako reklama by určitě byly vhodná internetová (sklik, baner apod.) s odkazem na internetový katalog grafických prací. Náklady 2000 Kč www stránky, 1-2 Kč za proklik (přivedení zákazníka na mé stránky).
      Bude to takto stačit?

    • Odpovědět doubrava |

      To je pochopitelně složitější, dnes záleží na dobrých referencích, kvalitě práce a dobré ceně. Pokud toto vše máte, budete to mít ve výběrových řízení jednodušší. Dnes vyhrává přátelské jednání, kvalitní písemná, ale jednoduchá smlouva, rozumná cena, záruka, rychlost provedení, nějaký bonus např. sleva na nakup zařízení do koupelny s 40% slevou atd. Budoucího zákazníka odvézt k minulým spokojeným zákazníkům a požádat je o referenci a prohlídku domu.

    • Odpovědět doubrava |

      Zde bych hledal pomoc u stávající klientaely – třeba by pomohlo, pokud máte spokojenou zákaznici, která by přivedla novou klientku na vyzkoušení účesu do vašeho kadeřnictví, dostane 50% slevu na další účes. Možná by byl i zajímavý anonymní dotazník o spokojenosti klientek s novým účesem, aby kadeřnictví mělo zpětnou vazbu o kvalitě své práce. Celkové náklady 2000 Kč grafické práce, tisk.

Post a comment